06 d’octubre, 2007

ikeá (2)

bé, ara sí que ja puc dir que he finalitzat el procés ikeá... ahir em van portar els mobles (portar: de l'ikeá a la porta de l'edifici, els 4 pisos te'ls empasses tu, pringada!) i... com ho diria... va ser un dia dur... mooolt dur...

primera part: jo havia de ser al pis nou entre les 12 i les 16 hores, pq era entre aquestes hores que m'havien de portar les coses de l'ikea. i jo que em dic a mi mateixa... ja que vas d'un pis a l'altre directament, aprofita i emporta't una de les dues maletes. i com que a la petita hi ha totes les coses q estic fent servir més... doncs em vaig endur la gran... 27 kilos de maleta... quasi res. fins a l'edifici, cap problema... vaig agafar la línia 2 del metro, vaig anar fins a stalingrad que és on hi ha les suuuuper escales (veure posts de l'any passat), on vaig decidir que passava de fer totes les escales... en vaig fer la meitat, vaig sortir al carrer i me'n vaig anar a buscar un bus, q els busos tenen menys escales :P del bus al pis, dues cantonades... i llavors... ueeee! 4 pisos, a peu, amb la maleteta de 27 kg, quasi res... això ja em va deixar tocada per tot el dia.

segona part: el sr. ikeá (léase el transportista) havia de venir entre les 12 i les 16... així que hi havia dues possibilitats:
- que arribés a les 12 en punt i que jo arribés amb retard (cosa que evidentment va passar... amb el maletorro què voleu), amb la qual cosa hi hagués hagut marrón
- que arribés just abans de les 4 de la tarda, quan les meves companyes de pis ja no hi serien, i em toqués a mi pujar-ho tot.
la segona opció va ser la q va passar... així que 16 quilos d'armari, 15 quilos de matalàs, 10 quilos de tauleta, l'alfombra (em reafirmo en el fet de dir-ne alfombra :P) que no recordo quant pesava i un nòrdic que em va demanar una de les companyes de pis... tot això, en 4 viatges de 4 pisos, amunt i avall, a 17 graons de mitjana per pis... 136 graons amb pesos variables. més la maleta d'abans, clar! les meves cames de moment no se n'han ressentit. els meus braços sí. tinc unes agujetes q m'han deixat els braços atontats, avui no tinc força per res...

tercera part: com que sóc prou massoka, després de la pallissa de pujar-ho tot, vaig decidir que era també el moment de muntar-ho tot.
primer, treure mobles que no es kedaran a l'habitació fora.
segon, passar l'aspiradora i treure una mica la pols.
tercer, muntar la tauleta (fàcil, fàcil... això va ser ràpid).
quart, cinquè, sisè, setè i vuitè; muntar l'armari. tots sabem que no sóc la persona més habilidosa del món... tampoc la menys habilidosa, tot s'ha de dir. muntar aquest armari va ser més complicat del que m'esperava, sobretot en el moment en què no era capaç de ficar un dels cargols al forat on tocava... és a dir... sí que el ficava, però hi havia un moment en què feia voltes i no entrava més... després de molt reflexionar-hi, em vaig acabar adonant de quin era el problema: una de les grapes dels prestatges (és a dir, algu que NO havia fet jo) estava mal posada! i si jo ficava el cargol al forat que els srs. ikeá havien fet, xocava contra la grapa i no podia avançar... total, jo que m'havia esforçat TANT a posar tots els cargols ben rectes, vaig acabar posant aquest ben tort perquè si no, no hi havia manera.
però al final em sento fins i tot una mica orgullosa de mi mateixa... l'armari és una estructura estable!!!!
novè, posar l'alfombra i la tauleta al seu lloc.
desè, desenrotllar el matalàs, posar-lo al seu lloc... i morir-hi a sobre!

quarta (i última) part: us semblarà una tonteria però després de tanta feina em vaig passar ben bé mitja hora admirant la meva futura habitació... i això q nkra no està acabada jeje.

fotos, pròximament :)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

uf!
momés de pensar-ho ja estic cansat.
pepe

Blanca ha dit...

nyeeee segur q te'n fots de mi :P

quina és la teva adreça de l'ajuntament?? pq suposo que aquesta la mires cada dia, i la de renfe només a la feina...

avui, primera nit al pis nou!!

Anònim ha dit...

jgonzalez@castellarvalles.cat

Anònim ha dit...

Hola Tonta,
no t'envejo gens ni mica!! però amb tot això no he sentit parlar en cap moment del fantàstic sofà llit amb súper matalàs de làtex per rebre les visites???
A sobre que venim a veure't per què no et sentis tan soleta i ens vols fer dormir a terra??? Mala persona!! :-P
ja et diré si al final tinc vacances o no per venir a París

Una abraçada

Clara

Blanca ha dit...

el clic-clack que diuen akí per dormir les visites ja hi era! però al meu cuartu no, és massa petit!! és al menjador. però no pateixis, que si veniu vosaltres tindreu l'habitació, pq no us queixeu...

Anònim ha dit...

i les fotos?
rosa

Anònim ha dit...

6 dies sense escriure, quina mena de blogg es aquest.
ja se que es cansat pujar mobles pero vols dir que has de descansar tant.

Anònim ha dit...

Nenaaaa!! Que estàs feta tota una Heman!! Estic mt orgullosa de tu, ejjeje!!
Ja penjaras fotos de la teva super habita, no?? (A veure si supera la meva de Madriz, jujuj! :DD)
(Ara em posaré a mirar això del Facebook que fa un munt que el tinc abandonat, yeah!)
Que sàpigues que et nire a veure aviat!!
Disfruta!