05 d’octubre, 2007

ikeá

què és el primer que fa qualsevol persona quan va a viure a un lloc nou? passar per l'ikea, évidemment. que pels francesos no és l'ikea sinó l'ikeá, així, amb accent a l'última síl·laba. així que jo que em trasllado al pis nou aquest finde, què és el que he fet avui? exacteeeee, anar a l'ikea. però la veritat és que aquest cop feia més il·lu, ahir vaig estar pensant com organitzaré el meu cuartu i tal... i wenu, si tot surt b, al final kdarà mig bé i tot jeje

bé, si us dic la veritat aquesta pressa per anar a l'ikea era més que res pq una de les coses que no inclou la meva habitació és el llit, i això sí que és una mica imprescindible, no? si no suposo q no m'hagués fet res esperar uns dies, però vaja, que ja m'ha anat bé, millor ara que no quan estigui en modo buscar feina a piñón.

bé, l'aventura ha començat quan m'he mirat com anar fins allà... conteu mitja hora de metro, 10 minuts caminant, i mitja hora més de RER (diguéssim que ve a ser com rodalies), i 10 minuts de bus. per què als senyors d'ikea mai se'ls acut que la gent q no té cotxe tb pot voler anar-hi? total, entre pitus i flautes, hora i mitja per arribar fins allà... però almenys ha estat productiu... (i aquí comença el meu primer post amb fotos d'aquest any!!!)

he comprat:
- un matalàs de 140x200 (d'això no val la pena posar foto, no? bue si us interessa, model sultan fängebo)

- un armari (o algu així... penderie en diuen akí... penderie... pendón... mira que és lleig el nom :P) mides: 50x110x196 (això del 196 no sé si creure-m'ho pq jo l'he vist muntat i no m'ha semblat tan alt...)
- una tauleta lack de 55x90x45 (ample x llarg x alt) de color negre-marró... bue, fosc.
- una alfombra (puristes de la llengua catalana feu com si no ho haguessiu llegit... a mi m'agrada dir alfombra :P) de la mateixa mida que el matalàs... de color blau marí... per posar-l'hi a sota... com que no tinc llit...

- una funda per nòrdic xula xula. com que ja m'he cansat del tema fotos, q amb el blogspot és namica pesat aket tema, us poso el link: http://www.ikea.com/fr/fr/catalog/products/00123181

- i altres cosetes que feien falta... tovalloles, penjadors, un parell de coixins, una lampareta per la tauleta de nit...

Bé, i ara la resposta al que tots deveu estar pensant des del principi d'aquest post: si era tan complicat anar a l'ikea, com carai t'ho has fet per tornar-ne amb tot això? wenu, doncs el tema és q tenen un servei de transport... que jo contava que m'ho portarien TOT al pis... vaja, al portal del pis, deixen molt clar que pujar-ho, ho puges tu. però no... només les coses "grans" (és a dir, el matalàs, l'armari, la tauleta i l'alfombra). la resta m'ha tocat a mi carregar-ho fins parís. això sí, ho he portat directament al futur pis, portar-ho on estic dormint ara per tornar a carregar-ho demà o demà passat... pa qué.

per cert, als ikea de parís fan pagar les bosses (tant les blaves grans com les de paper). a bcn també és així? a mi em sonava que no, però tb és veritat que fa anys que no hi vaig, a l'ikea a bcn...

bé, pròximament, fotos de tot plegat posat al seu lloc :)

2 comentaris:

Unknown ha dit...

vaya, vaya, vaya la Blanca ya está instalada.
Avui m'enterao de lo del teu blog ya que me l'has enviao a un correo que hace tiempo que no uso.
Ahora solo funciono kon el de renfe y el de l'ajuntament.
Ja anirem parlant.

pepe

Anònim ha dit...

Hola blanca. Estic posant-me al dia.
He passats uns dies una mica chungos amb la feina de l'Ajuntament, així que quan marxi, no sé ho celebraré a lo grande.
Imagina el que em queda per celebrar.
Ah les últimes vegades que he anat a l'IKEá m'han fet pagar les bosses de qualsevol tipus.
bé continuo amb la teva vida.
petonet
la peresss