05 d’octubre, 2007

co-location

Amics, amigues, família i altres coneixences; avís important: JA TINC PIS!!!!!! finalment sembla que les meves bones vibracions amb les noies del segon pis que vaig visitar eren encertades, així que ja m'han acceptat com a colocataire (nota de traductora: location=lloguer, colocation=compartir pis, colocataire doncs... vinga la lògica... companya de pis :P). és més, es veu que les pobres noies han tingut alguna experiència traumàtica amb això de buscar colocataire... i tenien por que jo trobés alguna altra cosa... així que no només m'han dit que sí que m'agafaven a mi bastant depressa, sinó que a més no cal que m'esperi a final de mes per entrar-hi!!! léase aquest cap de setmana em trasllado allà jejeje

cosa curiosa aquí a parís... suposo q tothom deu estar una mica rallat d'haver viscut amb gent amb qui no es portaven gaire b, així que tots procuren arribar a conèixer la persona que hi anirà a viure abans que hi visqui. pex, ahir vaig anar al meu futur pis pensant que seria una segona trobada pq havien de decidir entre unes quantes persones, quan en realitat era un anem a conèixer-nos millor... vaja, que em van convidar a sopar jeje

aaah, una altra bona notícia: la propietària (és a dir, una de les dues noies que hi ha al pis) ha decidit que com que la meva habitació és bastant més petita que l'altra, em mereixo pagar un lloguer més baix. o sigui que al final el tema m'ha sortit més que bé... dues companyes molt bona gent (q passarà a ser una sola companya a final d'octubre), un lloguer inferior al que m'esperava, bon rollu, l'escola de francès a dues cantonades de casa, dos cinemes fantàstics a 5 minuts de casa... em direu que no ho he fet bé, eh?

Quan ja estigui instal·lada ja penjaré fotos pq veieu qtal el pis... ah, sí, l'habitació no és gaire gran, però n'he vist de mooooolt més petites a Barcelona, i tinc una finestra q dona a un carrer tranquil (res de celobert amb gens de llum), tinc prou lloc per tenir-hi un llit doble, un armari, una calaixera i fins i tot una tauleta... i una saleta ben mona a compartir entre totes (tot un luxe tenir un menjador-sala a parís jeje)