30 de juliol, 2006

les deux moulins

dijous vam anar al cafè d'amélie! uee!! i tenim proves de que hi vam prendre alguna cosa... akí el tiquet:


el primer cop q prenem algu en un cafè... bua, un lujazo. comproveu com en aquesta ciutat inciten a beure alcohol: una cervesa és més barata q una limonade (és a dir, un sprite o similar). ala, això em passa per no agradar-me la cervesa. em sento marginada. snif snif snif

comproveu tb el toke cutre del final del tiquet... Amélie vous remercie. akesta gent esperen viure d'akesta història for ever...

feia namica de cosa entrar-hi pq pensàvem q estaria ple de turistes, però no, de fet no n'hi havia ni un. bé, mentida, mentre érem allà van entrar 3 espanyolitos, van fer un parell de fotos i se'n van tornar a anar. però en el fons ja no és el q era... ja fa bastants anys de la peli, així q ja no és la bogeria.

de fotos no en tenim, vam decidir que al deux moulins passàvem de fer de guiris cutres i posar-nos a fer fotos, però el lloc stà namica demacrat ja... la part d'estanc ha desaparegut, està tot més fosc, més vell, i tenen un poster immens d'amélie signat pel director i tal... en fi, per una banda com molt típic, però per l'altra, és el típic cafè de montmartre normal i corrent, on com a tot arreu et posen un platet de palomitas per acompanyar les begudes... jiji

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola tonta!!

jo ja estic a la feina!! per sort sembla que serà un dia força tranquil (el primer dia no és per estressar-se, no?, amb la depre que porto ja en tinc prou!!)

Aquest cap de setmana vam celebrar el cumple de la teva pròpia mare i li vam regalar una súper bici estàtica. Però a que no endevines què es el que més li va agradar? que la bici té conta pulsacions!! així que ens hem passat tot el cap de setmana mirant-nos tots les pulsacions (abans de dinar, després de dinar, després de la migdiada...) ja t'ho pots imaginar de la teva família de frikis!!!

Què més? A si, l'edu em va enviar un missatge dient que està a eslovaquia i que en 2 o 3 dies arribarien a rumania i pel que sembla s'ho estan passant pipa...

Ja veus que tothom té coses més interessants que jo de les vacances, que no he fet res (a part de traslladar-me i banyar-me a la piscina...)

Güenu nena com que des de la feina si que tinc connexió a internet ja t'aniré dient.

Clara
(i per dir-te alguna cosa meva... t'informo que ara m'estan posant les cortines de casa!! ja sé que no és gaire interessant però és lo únic que tinc!!)

Anònim ha dit...

Hola Blanca, em van explicar l'altre dia això del bloc. Ara deus estar molt entretinguda.(fa dies que no escrius). És una bona idea , a veure si m'animo i t'escric més vegades.
Vam estar a Sant Sebastian escoltant molta música i molt bona.
No et faig cap comentari dels vostres cafès, però fins aviat.
la péress

Anònim ha dit...

"la pela es la pela"

expression catalane

Blanca ha dit...

eiiii ho sento q fa dies q no dic gaire res, però nem una mica de bòlit... tinc feina!! per dues setmanes i mitja, però una feina q em permetrà acabar de passar l'estiu sense problemes, fent d'au-pair unes 4-5 hores al dia. com q akí les au-pairs cobren millor q a spain això ja ajudarà prou jeje

alexandre! ma poule! tu fais quoi là? tu ne dois pas comprendre rien en catalan...