16 de juliol, 2006

nous sommes arrivées à paris


Ja som a París! Després de ni més ni menys que 12 hores de tren (per cert, un tren amb l'aire condicionat a tot gas i on no es podia fumar enlloc) hem arribat a la suposo que anteriorment magnifíca i espectacular estació d'Austerlitz (dic tot això d'anteriorment pq la veritat que l'he vist molt demacrada... stava tot fet pols, cutre cutre).

Doncs això, només baixar del tren, la Rut i jo hem decidit anar a fer un cafè (és a dir, ella un cafè, jo un croissant) i, típic moment d'acabar d'arribar a París, ens hem kdat escandalitzades amb els preus... un cafè amb llet 3,80€ . Com per no flipar... bé, malgrat les poques hores que hem dormit i després del shock de veure aquests preus, com podeu apreciar a la foto, nkra fèiem prou bona cara...

Jo encara feia prou bona cara perquè no era conscient del q m'esperava... amb la meva super maleta de ves a saber quants kilos... més la motxilla, i la bossa amb el portàtil... pujant i baixant escales pel metro de París... fent transbordaments una vegada i una altra... i dient que no passava res al pobre home de 98 anys (dècada més, dècada menys) que m'ha dit que li agradaria ajudar-me amb la maleta però que estava molt cansat.

I pensava que amb això acabaria l'aventura amb maletes, però ha resultat que a l'edifici on visc no hi ha ascensor... cosa no gaire greu en condicions normals, de fet estic al segon i les escales es pugen en un moment... però amb la suuuper maleta, després d'haver-me patejat París, vaia sustu ha suposat adonar-me d'això :P

En fi, parlaria dels meus companys de pis però crec que ho deixaré per al pròxim cop... a més stic saturada de tant francès, començo a tenir mal de cap :P