09 d’agost, 2006

día patoso

ahir vaig tenir el que anomeno un dia "patoso". és una cosa que em passa de tant en tant... bé, un d'aquells dies que sembla que facis el que facis acabaràs a terra.

només sortir de casa al matí, quan feia el canvi de línia entre la línia 13 i la 2, em vaig entrebancar en unes escales i vaig caure... jo crec que no m'hagués fet gens de mal si no hagués estat per la dona del meu costat que em va agafar pel braç. per culpa seva namica més i pico als graons amb la barbeta, i a sobre m'ha sortit un blau enoooorme al braç on em va agafar.

només sortir del metro, de camí a l'escola d'idiomes, em vaig tornar a entrebancar amb una "irregularitat" a la vorera... amos, q el típic lloc on ja veus com està la cosa i no caus mai, però ahir em va anar de poc.

al migdia, vaig anar a comprar al super, i quan tornava cap a casa tota carregada de bosses, encara em vaig tornar a entrebancar amb una tapa de claveguera... no, aquest cop no vaig caure tampoc, però hagués estat divertit veure totes les llaunes rodant pel carrer... :P

i encara, a la tarda, vaig anar a jugar al parc amb els nens a qui faig de cangur. estàvem jugant a bàsquet... bé, de fet ho intentàvem, pq el tema qualitat basquetística como que no... i evidentment vaig acabar per terra.

i encara vaig entrebancar-me un parell de cops més ahir... ufff

balanç de danys: un blau al braç dret, blaus als dos genolls, blau a la cama esquerra... uf uf vaia dia :P