21 d’agost, 2006

i ♥ carte fip

avui, quan he acabat la classe de francès, he anat a la gare de l'est per comprar els meus bitllets per amsterdam i barcelona... però quan he arribat allà m'he adonat que m'havia deixat la meva carte fip a casa. això de la carte fip és una coseta d'akelles q tinc la sort de tenir pel fet de ser filla d'algú que treballi a la renfe... descomptes per a tots els trens europeus.

doncs bé, he pensat que ja que era allà, preguntaria quins són els preus exactament per veure si val la pena tornar directament des d'amsterdam en avió. i bé... no, no val la pena anar en avió. de fet, anar i tornar d'amsterdam només em costarà 22€! i tornar fins a bcn, 43... és curiós, perquè quan vaig anar a lyon pel casament em va semblar que tampoc n'hi havia per tant amb el descompte, al cap i a la fi em va costar 65€ anar i tornar, que tampoc és tan barat tenint en compte que és un viatge de 2 hores. i avui he descobert que realment, el millor d'aquesta targeta, són els descomptes pels viatges entre països diferents.

la dona de la guixeta reia de veure'm tan emocionada amb aquests preus... xD

1 comentari:

Anònim ha dit...

No hay como ser una enchufada, aprovecha que se acabará.
a.a.a.